12 Ocak 2013 Cumartesi

AND THE OSCAR GOES TO...

85. Oscar ödülleri adayları açıklandı malum. Lincoln, Life of Pi, Amour... Bu kadar iyi film arasından en iyiyi seçmek oldukça zor olacak. Ben genelde her yıl bir filmin mutlaka diğerlerinin önüne geçtiğini düşünürüm ama bu sene böyle bir durum yok. Haneke'nin Amour filmini hala izleyemedim ama Ang Lee'nin Life of Pi filmini izledim ve hayran kaldım. Hiçbir filmde bu kadar güzel görüntüler görmedim, adeta büyüleniyorsunuz filmi izlerken. Kim ne derse desin benim En İyi Film kategorisindeki adayım Life of Pi, Amour'u izlememiş olsam dahi fikrimin değişeceğini sanmıyorum. Zaten iki dalda favorim var biri az önce bahsettiğim gibi En iyi film diğeri de çılgın bir animasyon izleyicisi olarak En iyi animasyon. En iyi animasyon dalındaki aday olan bütün filmleri izledim ve tabiki favorim Frankweenie :) Diğer dallardaki adaylar da aşağıda. Sizin favorileriniz neler?

En İyi Film
* Amour
* Life of Pi
* Lincoln
* Argo
* Beasts of the Southern Wild
* Silver Linings Playbook 
* Django Unchained
* Zero Dark Thirty
* Les Misérables

En İyi Yönetmen
* Amour - Michael Haneke
* Beasts of the Southern Wild - Benh Zeitlin
* Life of Pi - Ang Lee
* Lincoln - Steven Spielberg
* Silver Linings Playbook - David O. Russell

En İyi Kadın Oyuncu
* Jessica Chastain - Zero Dark Thirty
* Quvenzhané Wallis Beasts of the Southern Wild
* Naomi Watts - The Impossible
* Jennifer Lawrence - Silver Linings Playbook
* Emmanuelle Riva 
- Amour

En İyi Erkek Oyuncu
* Bradley Cooper - Silver Linings Playbook
* Joaquin Phoenix - The Master
* Daniel Day - Lewis Lincoln
* Denzel Washington - Flight
* Hugh Jackman - 
Les Misérables

En İyi Yabancı Film
* Amour - Avusturya
* Kon-Tiki - Norveç
* No - Şili
* A Royal Affair - Danimarka
* War Witch - Kanada

En İyi Animasyon
* Brave
* Frankweenie
* ParaNorman
* The Pirates! Band of Misfits
* Wreck-It Ralph
.
.
.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler