5 Temmuz 2013 Cuma

VANİLYA CLUB TEMMUZ KUTUSU

Vanilya club temmuz kutusu 2 gün önce doğum günümde gelmişti fakat ancak zaman bulabildim yazmak için. Bu ayki ürünler gerçekten yaz neşesi içinde ve yaza son derece uygun. Geçen ay ki bol ojeli kutudan sonra bu ayki kutuda her türden ürün var neredeyse...
Kutuda görür görmez mutlu olduğum ilk ürün, Aloha marka 30 faktörlü güneş kremi oldu. Her ne kadar ben beyaz tenli olduğum için 30 faktör yetmese de günlük kullanım için bile kullanabilirim.
Hemen hemen her ay kutudan bir ayak ürünü çıkıyor. Bu ay da Mavala  Hidro onarıcı çıktı. Kuru ve yıpranmış ayaklar için faydalı olabilir, benim ihtiyacım olan bir ürün değil.
Bunların yanında benim kutudan çıkanlar arasında en sevdiklerim Aquolina meyve aromaları rujlar oldu. Daha önce buna benzer bir ürün kullanmış fakat memnun kalmamıştım. Bakalım bu markadan memnun kalacak mıyım :)
Daha önce satın almaya karar verdiğim fakat karmaşada unuttuğum ürünler arasında yer alan Betty Boop fırçalı ürün de kutudan çıktı fakat rengi o kadar solgun ki zaten açık renk tenli olan ben onu sürsem dudaklarım görünmez olur herhalde :)
Bu ayki ürünlerin çoğu herkesin kullanımına uygun, güzel ürünler. Bana sadece renk ve özellik bakımından pek uygun olmayanları geldi sanırım :) Ben de her ay bu sürprizi bekleyip heyecanlanmak istiyorum diyorsanız buradan kayıt olabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler