23 Eylül 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *8*

Sonbaharın kendini unutup ciddi ciddi kışı hissettirdiği bir gün ve Pazartesi ile hepinize merhaba :) Biz hiç ağız tadıyla bir sonbahar yaşayamayacak mıyız yahu, bu ne soğuk diye başladım sabaha. Geçen hafta Amsterdam'da bu hafta İstanbul'da soğuğu iliklerime kadar hissettim. Oysa Amsterdam dönüşü, donduk burada, dönelim İstanbul'a iliklerimize kadar ısınalım diye düşünüyordum, olmadı.
Bu Pazartesi'nin Instagram fotoğrafı da Amsterdam dönüşü havaalanında hatta yürüyen merdivende çektiğim bu müze tanıtımı ve erkek arkadaşım. İkisi de yeterince şaşkın görünüyorlar bence :) Amsterdam gezimizle ilgili yazılarımız ve detaylar yakında diğer blogum Gidip Görmeli de olacak. Beni instagram üzerinden takip etmek isterseniz de buraya tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler