30 Eylül 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *9*

Güzel bol bol dinlendiğim bir haftasonundan sonra yine yeniden geldi Pazartesi. İlk cümlemden de anlayacağınız üzere haftasonu bende bir hareketlenme bir değişiklik olmadı. Erkek arkadaşımla birlikte evlerimizden 500 metre mesafedeki Boğa Heykeli Bahariye caddesi çevresinden daha uzağa gitmedik :) Kadıköyde yaşayanlar yada sık ziyaret edenler bilir Boğa heykelinin hemen karşısında Bahariye caddesinin girişinde Red Kit Bar açıldı bir süre önce. Cafe-Bar tarzı olması, gidip çay kahve içilip kalkılabilecek bir yer olması hem de yol üstü olması nedeniyle bizim de sık sık gittiğimiz bir yer :) Çünkü ben yol manzarası severim :)) Neyse cumartesi günkü kısacık gezintimizden sonra sanki çok yorulmuşuz gibi bir şeyler içelim maksadıyla oturduk yine Red Kit'e. Erkek arkadaşım ne kadar yetenekli olduğunu göstermek için Red Kit'i ezberden çizince ben de olmayan yeteneğimi konuşturmak istedim ama konuşturmasaymışım iyiymiş :) Bu pazartesinin instagram fotoğrafı Red Kit. İşte sonuç...
Daha önce resim kursuna yazılmış ve sen gelmesen daha iyi olur denilerek kibarca kurstan uzaklaştırılan biri olarak bu dünya için küçük ama benim için büyük bir adım bu. İlk defa bu kadar güzel bir resim çizdim :)) Instagram da daha başka neler paylaşıyorum görmek ve takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz. Siz nasıl buldunuz resmimi? Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler