28 Ekim 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *13*

Yorgun argın bir merhaba :) Evet bugün, yarının 29 Ekim olması nedeniyle zaten yarım gün olan mesaimiz tüm gün tatil edilince ben, erkek arkadaşım ve yakın iki arkadaşımla birlikte Büyükada'ya gittik ve az önce girdik kapıdan. Hemen haftanın instagram fotoğrafını ve yazısını paylaşayım istedim. Yüzlerce fotoğraf var elimde yine ama bugünkü gezimizin, bir ilk çektiğim fotoğraflardan bir de son çektiğim fotoğraflardan birini paylaşım istedim...
 
Büyükada ile ilgili bol fotoğraflı bol bilgi içerikli yazılar için diğer gezi bloguma buraya tıklayarak uğrayabilir, hatta buraya tıklayıp Bumerang ödülleri için bana oy vererek destek olabilirsiniz :) Instagram üzerinden takipte olmak içinse buraya lütfen. Haftaya yine güzel güzel tatlı tatlı fotoğraflar da görüşmek üzere *.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler