28 Aralık 2013 Cumartesi

CHINA GLAZE ADORE VE CARIBBEAN TEMPTATION

Blogumu takip ediyorsanız eğer mutlaka daha önce yazdığım Kozmetik Site ve China Glaze yazımı okumuşsunuzdur. Dün okuduğuma göre bu sene yani 2013 Yengeç Burçlarının yılıymış, her ne kadar ben bunu yılın bitmesine 3 gün kala öğrenmiş olsam da :) Bu sene benim için acayip şanslı geçti bunu inkar edemem. Öncelikle kazandığım İtalya tatili, daha sonra küçük çekilişlerden kazandığım kitaplar, çalıştığım şirketin düzenlediği çekilişten kazandığım Türkiye-Hollanda maç bileti, inanır mısınız baharat sepeti bile geldi eve hediye olarak :) Umarım seneye de bu şansım devam eder diye düşünürken yılın son günlerinde bir de Kadın Kuaförü'nün düzenlediği facebook yarışmasından China Glaze oje kazandım. Aslında asil talihli değil yedektim ama asil talihliler dönüş yapmayınca yedek olarak ben sahibi oldum ojelerin. Kadın Kuaförü hediyeleri çok şirin bir pakette göndermiş, görünce çok sevindim.
Ve gördüğünüz bu güzel kutunun içinden daha önce deneme fırsatı bulamadığım Adore ve Caribbean Temptation çıktı. Ve bugün hemen denedim, ikisine de bayıldım ve karar veremedim ben de ikisini birden sürdüm :)
Ojelerin rengi de tırnakta duruşu da yoğunluğu da harika. Peki bu güzellikleri bana hediye eden Kadın Kuaförü kimdir derseniz: 

KadinKuaforu.com, KADINLAR İÇİN BÜYÜK KOLAYLIK!
KadinKuaforu.com ile artık kadınlar tüm kuaför hizmetlerini internet üzerinden satın alabiliyor.

Kadınlar için Türkiye’de bir ilk!
Türkiye’nin tüm kuaför hizmetlerine yönelik ilk e-ticaret sitesi olan ve en iyi kuaförlerin yer aldığı Kadinkuaforu.com'da işlemlerinizi artık çok daha kolay ve taksitli ödeme avantajı ile online satın alabilirsiniz. 

Kuaför seçiminde kafa karışıklığına son!
En iyi kuaförlere nasıl ulaşırım? Röflemi, manikürümü ve pedikürümü nerede yaptırabilirim? Düğün saçımı ve makyajımı en iyi nerede yaptırabilirim? Yaptırmak istediğim işlemler için kasada ne kadar öderim? Kredi kartıma taksit yaptırabilir miyim? Kampanyalardan nasıl yararlanabilirim? gibi aklınıza takılan tüm soruların cevaplarını Kadinkuaforu.com ‘da bulabilirsiniz.

Türkiye’nin en iyi kuaförleri KadinKuaforu.com’da!
KadinKuaforu.com ile Hakan Köse Difference, Ebil Saç Tasarım, Erdem Kıramer Aveda, Mehmet Tatlı, Yıldırım Özdemir, Kemal Baykar, Hair Planet, Studio Kuaför ve Ekip By Yıldırım gibi bir çok ünlüye hizmet veren Türkiye’nin en yetenekli ve en ünlü kuaförlerine ulaşmak artık çok daha kolay.  

Artık tüm kuaför hizmetleri taksitli!
KadinKuaforu.com aracılığıyla tüm kuaförleri ve hizmetlerini detaylı olarak inceleyip, ihtiyacınıza en uygun hizmetleri taksitli ödeme avantajı ile internetten satın alabilir, kasada hiç bir sürprizle karşılaşmazsınız. 

KadinKuaforu.com sayesinde yaşadığınız semtteki kuaför salonlarına 7/24 online ulaşabilir, tüm kuaförlerin gerçek fiyatlarını inceleyerek kampanyalarından ilk siz haberdar olabilirsiniz. Üstelik tercih ettiğiniz tüm hizmetleri sadece KadinKuaforu.com üzerinden alternatifli taksitli ödeme avantajları ile hemen satın alabilirsiniz.

Türkiye’nin en iyi kuaförlerine sorun!
Türkiye’nin en iyi kuaför uzmanlarının da yer aldığı KadinKuaforu.com’da saç tasarımı, makyaj, el-ayak bakımı, saç rengi ve kesimi, imaj seçimi, saç bakımı gibi konularda aklınıza takılan tüm sorulara cevap bulabilir ve en doğru kuaför seçimini hızlıca yapabilirsiniz.
KadinKuaforu.com kalite standartları...
KadinKuaforu.com'da yer alan tüm kuaförler, Artistik Kuaförler Derneği’nin (AKD) belirlediği kalite standartları kriterlerine uygun ve güvenilir hizmet sunan Türkiye’nin en iyi kuaför salonlarıdır.
KadinKuaforu.com Farkı İle Tıklayın, Güzelleşin!

Detaylı Bilgi İçin:

2 yorum:

  1. güzel günlerde kullan çok güzelmiş renkleri ojelerin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de çok sevdim renklerini :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler