21 Aralık 2013 Cumartesi

YENİ YIL, YENİ BAŞLANGIÇ, YENİ BİR KİTAP! HEDİYE ETKİNLİĞİ EŞLEŞME KURASI ÇEKİLDİ!

Merhabalar herkese. Uzun bir süre önce katılımını başlattığım Yeni yıl hediyeleşme etkinliğinin kurasını az önce çektim. Hediyeleşme etkinliği çoook eski bir gelenek olduğu için kurayı da eski yöntemle çekeyim dedim :) İşte kurada çıkanlar:
Tüm katılımcıların ismini bir bir kağıda yazıp katladım. 15 kişi katılmıştı etkinliğe, tek sayı olduğu için son çıkan kişi yalnız kalmasın diye erkek arkadaşımı da ekledim son anda :) İlk çıkan isimler ve geri kalanlar şöyle:
Evet fotoğraflardan bakarak kiminle eşleştiğinizi görebilirsiniz. Örneğin ben Arzu Köroğlu ile eşleştim. Ben ona bir roman ve ajanda tipi defter göndereceğim o da bana. Biliyorsunuz ki kargoyu gönderirken siz ödüyorsunuz. Etkinlikle ilgili genel bilgilendirme maili de göndereceğim hepinize. Kargolarınızı en geç 27 Aralık tarihinde göndermiş olmalısınız. Umarım bu etkinliğin sonunda herkes mutlu olur. Yakın zamanda detaylar mailinizde olacaklar. Görüşmek üzere...

NOT: Bazı arkadaşlar etkinlik postunun altına mail adreslerini bırakmadıkları için kendilerine sosyal medya hesaplarından ulaşmaya çalışıyorum. Kendisine mail atmadığım arkadaşlar bana ulaşabilirlerse sevinirim. Ayrıca birbirine ulaşıp adres ve iletişim bilgilerini alan arkadaşlar hediyelerinizi göndermeden bir fotoğraflarını çekip esraersal1@gmail.com adresine gönderebilirseniz, çekiliş sonlandıktan sonra bir yazıda yer vereceğim fotoğraflarınıza :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler