19 Ocak 2014 Pazar

FLAŞ HABER: BEN...

Son dönemlerin en popüler, en güncel haberlerinin yazılıp yayınlandığı www.flasflas.com da dün bana ve iki bloguma da yer verilmiş. Evet, ilk defa basında yerimi almış bulunuyorum :) Sizinle de paylaşayım istedim. İşte yazıdan küçük bir kesit:

"Türkiye’de dünyadaki kadar aktif kullanılmasa da birbirinden güzel yüzlerce ve farklı zevklere hitap eden blog sayfası yani blogger var.


Ne okumalı bu aralar, trendler neler, neler popüler demiyorsanız, yeni şeyler, farklı kitaplar, farklı yerler ilginizi çekiyorsa sizlere iki tane internet sitesi tavsiye etme cüretini göstermek istiyoruz."

Böyle güzel başlıyor yazı. Merak edenler ve devamını okumak isteyenler ise buraya tıklayabilirler.

3 yorum:

  1. Ne güzel bir haber... Başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Başarılarının devamını dilerim. Tebrikler!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler