10 Ocak 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #7#

Haftanın son gününden herkese günaydınlar. Cuma'nın Cuma'lığını hissedemiyorum bugün pek. Hem biraz hastayım hem de dün o kadar uzun süre sakız çiğnedim ki çenem ağrıyor :) Biraz hastalığımı unutayım diye bakınırken keşfettim Ian Cameron'ı. Ian Cameron İngiliz bir manzara fotoğrafçısı. Kendisinin İngiltere, Avrupa, Amerika, Afrika, Asya ve Avustralya başlıklarıyla fotoğraf dizileri olmasına rağmen beni en çok İskoçya fotoğrafları etkiledi. Sanırım İskoçya'yı çok merak ediyor olmam ve güzel bulmam nedeniyle. Bence fotoğrafları görünce sizde orada olmak isteyeceksiniz. Birkaçını görelim birlikte...
Fotoğraflar o kadar güzel ki şimdi biri çıkıp gel İskoçya'ya gidiyoruz dese hiç düşünmeden giderim sanırım :) Tabii bu ihtimaller dahilinde olmadığı için ben Ian Cameron'ın sitesinden fotoğraflara bakmaya devam edeceğim. Eğer siz de fotoğraflarla bir dünya turu yapmak isterseniz buraya, diğer Günün Sanatçısı yazıları içinse buraya tıklayabilirsiniz. Sanatla kalın...

2 yorum:

  1. harika canım benim teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim beğendiyseniz mutlu olurum (((:

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler