6 Ocak 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *23*

Bana hiç de Pazartesi gibi gelmeyen bir Pazartesi'den herkese günaydın. Şimdi böyle yazınca hemen Pazartesi gibi hissetmeye başladım ama, ne çabuk geçiyor haftasonları :( Bazen diyorum ben ne zaman emekli olacağım da sabah dilediğim saatte akşam dilediğim saatte yatacağım ya? Sonra devlet baba gerçeklerle yüzleştiriyor beni, 30 sene sonra emekli olabilirsin, evet :) Şaka bir yana bazen dakikalar bile geçmek bilmezken aylari yıllar geçip gidiyor. Yeni yılda 6 günü geride bırakmışız bile. Bugünün fotoğrafı da yılbaşı gecesinden kalanlardan. Legoların hepimizin çocukluğunda hatrı sayılır bir yeri var. Ben de çok seviyor ve logo mini figür serisini toplamaya çalışıyordum. Bunu bilen erkek arkadaşım artık bulmanın pek de kolay olmadığı 1-2-3 ve 4. seriyi full olarak satın almış ve bana hediye etti :) Yeni yıla instagram deyimimle çılgın atarak girdim anlayacağınız :) 
Yakında çok çok detaylı bir yazı dizisine başlayacağım legolarla ama o zamana kadar çektiğim fotoğrafları görmek isterseniz beni instagram'dan takip etmek için buraya, diğer instagram yazıları içinse buraya tıklayabilirsiniz. Mutlu haftalar...

2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler