5 Mayıs 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *36*

Pazartesi, Pazartesi... Bilemiyorum acaba hafta Salı gününden başlasa yine de sendrom yaşatır mı bize :) Sendromlu ama mis gibi bir Pazartesi neyseki. 4 günlük tatilden sonra çalışmak daha da zor gelse de neyse canım haftasonuna şurada ne kaldı ki :) Biz bu 4 günlük tatilde bol bol gezenlerdeniz. Yolumuz Eskişehir'e düştü bu sefer ve bugünün fotoğrafı da Eskişehir'den geçtiğimiz Cuma gününden...
Eskişehirli arkadaşlar kızmasın bana ama Eskişehir'e giderken Aman Eskişehir işte ne beklemeliyim ki? diye düşünüyordum. Açıkçası şok oldum, şaşırdım ve çok sevdim bu şehri. Bu fotoğrafta Sazova'dan. Eskişehir'de ne yaptık, ne yedik ne içtik, nerede konakladık nereleri gördük merak ediyorsanız eğer çok yakında diğer gezi blogum Gidip Görmeli de olacak. Siz de ben yazıları yazana kadar Instagram fotoğraflarma bakabilirsiniz :) Mutlu haftalar...

2 yorum:

  1. Eskişehir gerçekten de Avrupa şehri olmuş mu senin bakış açınla okumayı merakla bekliyorum, fotoğraf harika bu arada. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok yakında www.gidipgormeli.com da :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler