12 Mayıs 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *37*

Kaza dolu İstanbul trafiğinde herkes köprüyü yürüyerek geçip işbaşı yaptıysa artık günaydın diyebilir ve sendrom dolu Pazartesimize başlayabiliriz :) Her ne kadar 100 metreyi 1 saatte geldiğimiz bir güne başlasak da en azından hava güzel. Galiba bu sefer kesin yaz geliyor :) Yaz da geliyor içimizde açılsın diyerekten bol renkli bir Instagram fotoğrafı seçtim bu sefer.
29 yaşına geldim daha Simspons sevmeyen insan görmedim :) Lego firması da bu yeni seriyi onlara ayırınca tabiki de almadan edemedim. Renklere şirinliğe bakın şunların! Elimde biriken 100'den fazla lego minifigürle yaratıcı  fikirlerim var fakat vaktim yok. Vakit bulduğum ilk fırsatta legoları yeni bir yazı dizisi haline getireceğim. Sizce de legolar çocukluğumuza açılan minik kapılar değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler