16 Haziran 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *41*

Muhteşem sıcak bir haftasonundan sonra yine sıkıcı baygın bir Pazartesi ile karşı karşıyayız. Neyse ki benim için şu saate kadar çabuk geçti gün sanırım hemen geliverecek mesai sonu :) Kendim de pek inanmadım ama dileğim bu yönde en azından :) 
Bugünün Instagram fotoğrafı Moda İskelesinden. Sıcaktan bayıldığımız anlarda ilk kaçış noktamız burası. Hava ne kadar sıcak olursa olsun o kadar güzel esiyor ki... Hatta Pazar günü o sıcak havaya rağmen o kadar güzel esti ki şemsiyeler denize uçtu! Ufak bir atraksiyon yaşadık anlayacağınız :) Sizin haftasonunuz nasıl geçti? Bu sıcak havalarda kurtuluşu nerede arıyorsunuz? Nerelere gidiyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yazılarımı okuyan var mı yok mu bilmeye ihtiyacım var. Bu nedenle yorumlarınız beni çok mutlu eder. Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler