30 Haziran 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *43*

Yine bir Pazartesi'den daha merhaba herkese! Gördüğünüz gibi tatilde değilim ve çalışıyorum. Bu da demektir ki bu güzel havalarda çalışarak çoktan pazartesi sendromunun dibine vurdum. Eğer sizde benimle aynı durumdaysanız merak etmeyin, iyice depresif bir moda sokmayacağım sizi. Onun yerine içinizi aydınlatacak şirin bir fotoğraf seçtim bugün için.
Haftasonundan kalma bu tatlı fotoğraf Akasya Avm'de yer alan Fransanın en ünlü cafe&şarküteri markası olan Fauchon'da çekildi. Yakın zamanda gidip Fransa'dakini de göreceğim ama onu fotoğraflayana kadar bununla yetinmek zorundayız :) Hepinize fotoğraftaki pembe renk edasında bir gün diliyorum. Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler