7 Ağustos 2014 Perşembe

HAMUR TATLISI CİNAYETİ - KİTAP DEĞERLENDİRMESİ

İlk kitabını eğlenerek okuduğum ve hiç bitmesin istediğim Rita Falk'un ikinci kitabı raflarda yerini alır almaz gidip aldım tabiki. Kış Patatesi Köftesi gibi bu kitabının da ismi çok ilginç ve biraz da saçma :) Sanıyorum bu yazarın en sevdiğim yönü de bu. Aslında hiçbir önemi olmayan ama ilginç ve dikkat çekici betimlemeleri.
Yine Pegasus yayınları tarafından yayımlanan kitapta Franz Eberhofer başrolde. Bu kitap ilk kitabın devam niteliğinde olmasına rağmen ilk kitabı okumadan da anlayabileceğiniz bir konu ve anlam bütünlüğüne sahip. Kitap, duvarına "Geber Domuz" yazılmış bir okul müdürünün Höpfl'ün esrarengiz ölümüyle alakalı. Franz'ın bu ölümün nedenini araştırırken ailesi ve Susi ile olan ilişkisi de işin esrarengiz kısmı kadar ilgi çekici. Genel olarak okuması kolay ve eğlenceli, üslubu akıcı ve çevirisi güzel bir kitap bu. Okurken yorulmadığınız, entrikadan entrikaya koşturmayan fakat yine de heyecanlandıran ve meraklandıran bir polisiye arıyorsanız bu kitap tam sizlik...
Rita Falk'un ilk kitabı olan Kış Patatesi Köftesi'nin kitap değerlendirmesini okumak için buraya, tüm kitap değerlendirmesi yazılarım içinse buraya tıklayabilirsiniz. Sevgiyle kalın...

1 yorum:


  1. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve hemen takibe aldım :) çok güzel bir blog olmuş gerçekten.Bana da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler