26 Eylül 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #31#

Sizin için haftanın son iş günü, benim içinse 10 günlük Londra tatilimden önceki son gün olan bir Cuma gününden daha herkese merhaba. Gezi blogum olan Gidip Görmeli'yi de biliyor ve takip ediyorsanız anlamışsınızdır ki gezmeyi, seyahat etmeyi, yeni yerler keşfetmeyi çok seviyorum. Bugünün sanatçısı da bu konuyla ilgili. Avustralya'lı sanatçı Peter Stewart uzun zamandır gitmek istediğim Hong Kong'a gitmiş ve yoğun nüfusa sahip olan toplu konutları fotoğraflamış.








Fotoğraflar basit bir tekniğe sahip olsalar da gerçekten baş döndürücüler. Her ne kadar insanlar bu tip yerlerde yaşamanın iyi fikir olmadığını söyleseler de insanı ve kalabalığı sevmemden ötürü bu fotoğraftaki yerler tam benlik. Gerçekten tam da böyle bir yerde yaşamak istiyorum. 10 gün kadar buralarda olamayacağım ve vakit bulabilirsem yazmaya çalışacağım. Olur da yazamazsam beni Instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. Sevgiler...

4 yorum:

  1. Allahııııııım, ben yaşayamam sanırım böyle bir yerde (büyük konuşmayayım da tabi:))

    İyi yolculuklar bu arada;)

    YanıtlaSil
  2. Ben böyle bir yerde yaşayamam, sana da keyifli tatiller bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaşarım walla harika görünüyor :) Teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler