15 Eylül 2014 Pazartesi

PAUSE ANITI - KİTAP DEĞERLENDİRMESİ

Yine bir gün Alkım'da dolaşırken önce ismi dikkatimi çekti kitabın: Pause Anıtı. Arkasını çevirince yukarıdaki yazı karşıladı beni. Komik geldi açıkçası ve de ilginç. Kitabın sayfalarına da hızlıca bir göz attıktan sonra almaya karar verdim hemen, pişman da olmadım...
Yazarı İsahag Uygar Eskiciyan her ne kadar kendisi "Bir şey öyküyse, sadece öyküdür" dese de ben tarzını anlamanız için öykülerine deneysel öyküler diyeceğim. Alışıla gelmiş öykü formundan uzak ama bir o kadar ilgi çekici. Kitapta bu günlere ince dokundurmalar olduğu gibi geçmişe de muzip hatırlatmalar var. Her zaman okuduğunuz tarzın dışında bir şeyler okumak isterseniz tavsiye ederim. İyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler