17 Ekim 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #33#

Haftanın son iş günü olan Cuma yine yağmurlu :) Ama yağmur keyfimizi kaçıramaz çünkü haftanın son iş günü :) Bugünün sanatçısını merak edenler için hemen söyleyeyim. Gidilecek listemde ön sıralarda yer alan Havana'ya ait muhteşem minimalist fotoğraflara sahip Tom Blachford konu olacak bugün yazıma. Gözden kaçan ayrıntıları ve şehrin renklerini yansıtmak istedim fotoğraflarımda demiş Tom. Fotoğrafları ben de hemen Havana'ya gitme isteği uyandırdı doğrusu...








Sanki orada hayat İstanbul'a göre daha yavaş akıyor gibi. Tam da aradığım şey... Mutlu bir haftasonu geçirmenizi diliyorum. Bu arada da diğer Günün Sanatçısı yazılarımı okuyabilir, beni Instagram'dan takip edebilirsiniz. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler