3 Kasım 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *53*

Sonbahar mı kış mı kendi bile bilmeyen bir günden hepinize günaydın. Geçen hafta sadece 2 gün çalıştıktan sonra görünen o ki bu hafta zor geçecek :) Biz de geçen haftalara özlem duyarak ve hatırlayarak günlerimizi iyi geçirmeye çalışırız napalım. Geçen hafta neler yapmışız bakalım...
Haftalaaaar öncesinden biletini alıp merakla beklediğimiz Midas'ın Kulakları operasını izleyebildik nihayet...


Huzurlu, bol kalp kalp kalpli pazarlar geçirdik...
Kışa hazırlık yapmak şart...
"Kalbim kırıldı" diyenlere "Üzülme, ben sana daha güzelini örerim" dedim...
Eğitime gittim, Viking oldum :)
Sembolik de olsa Cadılar Bayramını da kutladık tabii. Benim haftam böyle eğlenceli ve mutlu geçti. Umarım sizlerin de günleri güzel geçiyordur. Hislerime ortak olmak için beni Instagram'dan veya Pinterest'ten takip edebilirsiniz. Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler