22 Aralık 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *56*

Tam bir Pazartesi gibi Pazartesi ile karşınızdayım. Sendromun dibine vuran bu Pazartesi gününe de hiç dinlenmemiş, yorgun ve bitkin halde başlamış bulunuyorum. Biraz geçen haftaya bakalım keyfimiz yerine gelir belki :)
Yeni yıl hazırlıklarına mini mini devam ediyorum tabii.
Mütemadiyen birilerini bekliyorum. Ömrüm bir yerlere gitmeden önce sevgilimi beklemekle geçti :)
Biriktirme hastalığına tutuldum :) Fotoğraflar, biletler, notlar. Her şeyi biriktirir oldum :) Hazırlıklar da devam ediyor.
Evet, ellerim biraz büyük. Noolmuş? :)
Yeni yıl kartlarımı gönderdim bile. Biri Çin'e, biri Ukrayna'ya biri de Rusya'ya.
Dün Hobbit'i izledik. Öncesinde aklımıza geldi: "Yüzüğüm şekil, önümüzden çekil!" :)
Geçen hafta yoğun ama eğlenceli geçti. Bakalım bu hafta nasıl geçecek? Haftaya aynı yazı dizisinde görüşürüz. Dilerseniz beni Instagram'dan da takip edebilirsiniz. Mutlu, içinizi ısıtacak bir hafta diliyorum. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler